1 Şubat 2009 Pazar

Sobelenmişim

Arkadaşım Rahşan tarafından sobelenmişim ,okuduğunuz kitabın 161.sayfasının 5.cümlesini yazacakmışım.
Kitabı aramaya koyulunca ana birde baktım kocacım kitabı kaptığı gibi Manisaya gitmiş,buradan anlaşılıyor ki kitap elimde bayaa bir sürünmüş olmalı.Valla billa okumayı çok severim ,vakit bulamıyorum zırvaları yazmak saçma yaratılması lazım.Her neyse şimdi ilk sobem bu blog dünyasında cevaplamasam içimde kalıcak,hemen aradım kocacığımı sobe mobe anlamaz o direkt sordum kitabın 161.sayfasını aç 5.cümleyi söyle bana.Canım hiç soru sormadan hemen yaptı dediğimi napsın alıştı artıkın bana.Blogumda yazıcam sobelendim deyince heee dedi,başka birşey de dedi ama neyse o aramızda kalsın:)))))Bugün çenem amma düştü,anneannemle kulakları hafif işitmediğinden fazla sohbet edemediğimizden midir nedir.
Neyse gelelim kitaba İlber ORTAYLI "Tarihimiz ve Biz" işte 5.cümlesi "Ama unutulmasın bunu imparatorluktan kopan hatta o tarihte henüz kopmamış olan Mısır ile birlikte yapmıştır."
Valla sobenin devamında 5 kişiye gönderilmesi gerekiyormuş,ama blog dünyasında fazla arkedeşim olmadığından olanlarında sobelenmiş olduğundan sorryyyy.
P.S Batıhan 3 saati geçiktir uyuyo,galiba gece sandı garibim karnı da aç olduğu halde uyuyor.Anneannem tutturdu sende yat birlikte kalkarsınız diye:))) Neyse bu arada sobemi yanıtlamış oldum,Rahşancım öptüm seni...

4 yorum:

eviminnuru dedi ki...

maşallah oğlunuz çok tatlı.sevgilerimle..

Batıhan&Me dedi ki...

Teşekkürler,sizin oğlunuzda öyle.

eviminnuru dedi ki...

canım kolajısormuştum ben hallettim netten picasa yı indiriyosun birde http://www.picturecollagesoftware.com/Downloads/download.html

burdan da indirebilirsin sevgilerimle mutlu fotoğrafları yayılaman dileğiyle

Batıhan&Me dedi ki...

Teşekkürler hemen bir göz atayım.