8 Şubat 2009 Pazar

Ecenur Ablası Bizdeydi...

Geçen Cuma Ecenur bize kahvaltıya geldi annesiyle.Annesi benim hem kuzinim,hem süt kardeşim olur.Birlikte büyüdük biz, aramızda 4 ay var Aynur'la,ilkokul 3.sınıfa kadar da aynı snıftaytık.Sonra onlar taşındılar,aile apartmanında oturuyorduk hep birlikte,halam,amcam,babaannem ve biz çocukluğum çok güzeldi.Çok eğlenirdik, öyle bir ortamda büyüdüğüm için hep çok şanslı olduğumu düşünürüm.Kuzenlerimle aramızda çok yaş farkı da yok,hepimiz arkadaş gibiydik,hala da öyle. Ecenur Arzum Onan'a ne kadar çok benziyor değil mi? A.Onan'ın kızı olsa bu kadar benzemez bence:)))Hem çok akıllı hemde güzeldir yeğenim,bu sene 1.sınıfa başladı.Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra dışarıya attık kendimizi,Batıhan'ı ancak öyle susturabildim.Eve gelen çocukları kıskanıyor mu ne allahım deli etti beni,bir yabani yapıştı eteğime,ne oyun oynuyor,mızıldayıp durdu.En sonunda hava güzel dışarı çıkalım bari dedik.




Aynur'la Ecenur....



Batıhan çocukların arabalarına saldırdı resmen,çareyi evden arabasını getirmekle bulduk.Kendi arabasıyla hala ilgilenmese de arabaları değiş tokuş yaptık böylece.Çocuk milleti gözleri aç nolcek:)))


Bugün 8 Şubat Pazar,sabah uyandığımızda gece kesilen elektrikler hala gelmemişti.Luli karşısında sabah keyfi yapan Batıhan,televizyonu açamadığımız için yapmadığını bırakmadı yine,bir gürültü bir kıyamet,pazar pazar komşularımızı rahatsız etmeyelim diyerek,attım Batıhan'ı arabasına üzerine de yağmurluğunu çektim.Birlikte yağan yağmurun altında yürüyüş yapmış olduk oğlumla,hemen sakinleşiverdi bizimki,ikimize de iyi geldi.İnsanların tuhaf bakışlarıyla karşılaşmadık değil,amannn kimin umurunda,dönüşte ekmeğimizi gazetemizi alıp eve döndük.Batıhan inmek bile istemedi arabadan:))) Biraz önce annem geldi,yüklenmiş bir sürü şey,zeytinler turşular:)))Benim kilo vermem olanaksız herhalde,bu kadar iştahlı bir annesi olunca insanın:)))Batıhan'a anneanne gelicek bugün dediğimizde dede dede deyip durdu yavrucak,ikisini birlikte istiyor.Yarın okuldayız,ne çabuk geçti günler,koşturmaca başlıyor yeniden taa yaz tatiline kadar hemde.

PS Batıhan alt ve üstten köpek dişlerini çıkardı,alttan bir azı dişi de çıktı.Ateşlenmedi fakat çok mızmızlandı,oda benim bonusumdu herhalde.

Hiç yorum yok: