22 Kasım 2008 Cumartesi

Kasım ayı bitmeden...

Blogumu çok sevmeme rağmen bir türlü istediğim kadar zaman ayıramadım maalesef.Hatta şimdi de kısa kesmem gerekicek sanırım,içerden mızmızlanma sesleri gelmeye başladı.Anneannemiz de yok bugün,kendisini gezmeye gönderdik haftasonu için:))))Bizde Batıhan'ı alıp alışveriş merkezine gittik bugün.Batıhan diğer zamanlara göre çok daha sakindi,en azından arabada biraz oyalandı,biraz yeni aldığımız oyuncakla oynadı,o esnada biz yemeğimizi yedik.Aman nazar değmesin.Umarım daha iyi günler de görürüz.
Bugün ekleyeceğim fotoğraflar geçen hafta sonundan.Anneannemle,yeğenim Cansu gelmişti,güzel bir hafta sonu geçirdik birlikte.Batıhan için de çok iyi oldu,Cansuyla baya bir oyun oynadı yavrucak,uzun zamandır onları görmemesine rağmen pek yabancılık çekmedi Batıhan,hemen alışıverdi.Gelelim fotoğraflara...
Cansu Batıhan'ı beslemeye çalışırken,anneanne4mde uzaktan onlara bakıyor:))
Büyük anneannesi Batıhan'a aldığımız cicileri üstünde göremeden gitti.Cansu blogumdan gösterirsin artık.

Son fotoğrafta Batıhanımın ilk adım ayakkabıları,çöpe atılmadan önce ölümsüzleşsin oğlumda büyüyünce görsün istedim.(Yıpranmasından anlaşılacağı üzere Batıhan tarafından full time kullanılmıştır.)

4 yorum:

Rahsan Collyer dedi ki...

Kızım daha sık yaz şu bloga ya!!! Tepemin tasını attırma, la ilahe illallah yaaa!! Zaten çok uzağız görüşemiyoruz, bari burdan göreyim Batı'yı:) Bu arada biz bu Cuma Londra yolcusuyuz anacım, 2-3 hafta yokuz. Dönüşte görüşek de şu senin oğlanı biraz ısırmaca, mıncıklamaca ve yemece yapayım.

Öpüyom ikinizi de...

Deniz dedi ki...

Yazamıyorum arkadaşım,fiziksel olarak yorulmasam da çok bitkin oluyorum akşamları,birde Batıhan eve dönünce peşimi bırakmıyor.Sürekli onunla oyun oynamamı istiyor,böyle koşturmacayla geçiyo günler.Dönüşte muhakkak bekliyorum ona göre,bende Mina'yı koklayayım biraz,ne biçim teyzeyiz yahu,çocuklarımız yüzlerimizi görmüyo.Hayırlı yolculuklar canımcım

nuray dedi ki...

Ne kadar yakışıklı oluş benim yeğenim...Görmeyeli yaklaşık 1 ay olacak ve sanki daha bir büyümüş.Bu zamanlarını kaçırmak üzsede beni elimden geçen fırsatı kaçırmamaya çalışıyorum.. bebişimi görmek için.Sen benim minik ama minicikkk tırtılımsın.Teyzen sana kurban olsun :))))

Deniz dedi ki...

Nuray teyzesi yorumda yazmış,geriye hiç bakmadığım için ancak bugün söyleyince gördüm.Ahh Ah Nuray teyzeside gidiyo Londralara,artık senede bir görücek,inanılılır gibi değil.Çok özliycez teyzesi...