5 Kasım 2008 Çarşamba

Fazla Söze Gerek Yok!

Geçen hafta Blogger kapatıldı,çok fazla endişelendiğimi söyliyemeyeceğim çünkü muhakkak karşı davalar açılır,bizde eninde sonunda blogumuza kavuşuruz diye düşünüyordum.Sandığımdan da çabuk gerçekleşti.Çok fazla vakit ayıramasam da çok alışmışım bloguma,Batıhan için büyüdüğünde çok güzel bir hatıra olucak.Bebekler çok hızlı büyüdükleri hergün yeni birşey öğrendikleri için, insan çok çabuk unutuyor.Birde bizi burdan takip eden dostlarımız var tabii ki,neyse ki ayrılığımız çok uzun sürmedi.Birde ben biraz daha vakit ayırabilsem...
Oğlumuz büyümeye devam ediyor.Kaydırakta tüm kayma stillerinde(Yüzüstü-sırtüstü-oturarak) oldukça başarılı.
Parktaki fotoğrafları bugün ben çektim.Bu aralar çok fotojenik Batıhan,çok güzel bakıyor kımıldamadan sanki biliyormuş gibi.





Batıhan yağmur,çamur,soğuk dinlemiyor,geçen hafta yağan şiddetli yağmurda bile dışarı çıkarttı kendisini.Kışlık montu işe yarıyacak anlaşılan.







2 yorum:

Rahsan Collyer dedi ki...

Ay yerim ben onu düdük makarnası nolcakkk!!! Büyümüş de poz veriyo bi de şuna bak. En alttaki fotoya bayıldım, tam yemelik!!! Arkadaşım bir buluşamadık bu ara becerip de, güya yakın oturuyoz:)

Batıhan&Me dedi ki...

Bizde bol bol görüşürüz diyoduk teyzesi ama şu hale bak,daha mı görüşemez olduk nedir?Bu gidişle ancak bizim bebeler okula başlayınca görüşücez:))