24 Şubat 2010 Çarşamba

Biz İyiyiz.Stop

Bloglamayalı epey oldu her zamanki gibi,sürekli güncelleyen annelere hayranım doğrusu.Biz yazmayalı neler oldu neler,Batıhan babaannesine gitti.Orada ana-oğul hastalandık,dönüşümüzde hastalıklarımızla boğuşmaya devam ettik.Batı son dört azıdan ilk azı dişini çıkardı.Burnumuzdan getirdiğini söylememe gerek yok sanırım.Okulda II.Döneme hızlı bir giriş yaptım,öğrenci çalışmaları veli toplantıları,evde temizlik,alışveriş derken kendimi çok yormuşum,yalancı baharın itici gücüyle oldu bütün bunlar:))) Türkiye'de zaten 10 dakkada bir son dakka haberi olduğu için,1 ay bana yıl gibi geldi diyebilirim,çok yoruldum olanlardan.
Hayatlar yaşanmaya devam ediyor,acısıyla tatlısıyla sizlerin bizim olduğu gibi...

Not:Canıms kapılarını kapatmışsın,canını sıktılar yine anladığım kadarıyla.Blogunu okumaktan büyük keyif alıyorum ve davet bekliyorum.Öptümm

3 yorum:

Yelish dedi ki...

Canim benimm
Yazinin sonunda bana yazdigin botu gorunc cok duygulandim ve cok sasirdim.Ben de seni ziyarete gelmistim.
O oglanin blogunu sifreli yaptim , hemen dvetiyini gonderiyorum.Bu da anasinin blogu , sifresiz yayin ! :)

Bende hayranim artik su surekli yazan analara , hicbirseye yetemez olduk ...

Iyilesmenize sevindim , dislerde cikmis masallah..en zor kisimlari atlattin mi ne ? :)

Yelish dedi ki...

email adresin gerekiyor davetiye icin

Batıhan&Me dedi ki...

Daha tuvalet eğitimi var canım,çok korkuyorum bir türlü olaya giriş yapamıyorum:))) Ama son iki azımız kaldı,bitti sayılır.