5 Haziran 2009 Cuma

AŞK


Senenin bu döneminde garip bir şekilde sıkıntılı olurum hep,bir bıkkınlık, iç karartıcı bir hüzün hali,hiçbir şey yapmak istememek ya da çok şey yapmayı istemek arasında sıkışıp kalmak,anlatabildim mi ruh halimi acaba? Geçen gün başladım kitabı okumaya,yazara karşı önyargılı olduğumdan daha önce hiçbir kitabını okumadım.Adı Aşk diye midir nedir bu kez elim gitti.Ne yalan söyliyeyim,daha yarısına gelmedim ama aklım kitapta, bir çırpıda okumak istiyorum.Uzun zamandır beni saran bir roman okumamıştım özlemişim bu şekilde kitap okumayı,bazı yerlerde anlatımını basit bulsam da kitap içinde bir kitap olması ayrı bir çekim gücü oldu benim için.Tebrikler Elif Şafak…

3 yorum:

Rahsan Collyer dedi ki...

Hadi ya, iyi bir tatil kitabı olurdu bana desene. Du ben de bi okuyayım.

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

ya oğlan ne kadar büyümüş dumur oldum resimleri görünce maşallah maşallah uşağunaa,seni de uşağunu da çok öpenzi...

Batıhan&Me dedi ki...

Raşocan tatilde okunabilecek güzel bir kitap,ben Batıhan faktörüne rağmen okuyabildim,çok sinirlendi kuzum kitabı parçalamak istedi,zor aldım elinden:)))
Paçozum büyüdü uşağum,geçen gün bezini çıkardım bir süre çamaşır giydirdim.Birden anasının kuzusu bebeklikten çıkıyor işte dedim kendi kendime,çocuğunun külot giymesi bile duygulandırıyo insanı,analık böyle birşey işte:)))Bu arada arkadaş iki dakika sonra sıçtı batırdı:)))