28 Mart 2009 Cumartesi

UYANNNN TÜRKİYE

Bloglara şöyle bir göz gezdirdimde hiç kimse yarın ki seçimlerle ilgili birşey yazmamış! Acaba bir ümitsizlik hali mi var,bize millet olarak neler oluyor anlamış değilim.Ben yarın görevliyim,her seçimde bir insan görev çıkar mı? Ben öyle şanslıyım ki:)) buraya bu sene geldim burda da beni buldular,hiç şaşırmadım.Neyse ki sandık başkanı değilim,bu sefer memurum yani işim biraz daha kolay.22 Temmuz seçimlerinde de görev çıkmıştı,8.ayındaydım hamileliğimin düşünebiliyor musunuz her an doğurabilecek bir sandık başkanı:))) O zaman iptal ettirmiştim,ama burada yerime birisini bulamadığım için yarın sabahın köründe sandık başında olmam lazım.
Umarım herkes oyunu kullanmaya gider yarın ve akıllıca bir oy kullanır, gerçi demokrasiye olan inancını gittikçe yitirmekte olan ben en azından oğlumun yarınları için umut etmek istiyorum.Ne olur Uyan Türkiye...

2 yorum:

Rahsan Collyer dedi ki...

Kullanacaz arkadaşım kullanacaz tabi. Her ne kadar bu sene elim varmasa da, bu sefer kullanmasam mı acaba? kullansam ne değişecek ki? diye kafamdan az geçirmemiş olsam da kalktım geldim bak Beşiktaş'tayım sırf oy kullanmak için. Sırf şu badem bıyıklılara inat oy kullancam anasını satim!

Batıhan&Me dedi ki...

Afferin arkadaşım,böyle olmak lazım aslında,bir oyumuz var onlara karşı onu da heba etmeyelim.Bizim sandıktan chp çıktı,inanamadım...umut etmeye devam...